Netshare: Interact Congress Barcelona

Interact Congress to najważniejsze wydarzenie dla europejskiego rynku reklamy on-line. Na początku czerwca ekipa Netshare Videocast była z kamerą na 4 edycji Interact Congress w Barcelonie .

Interact Congress to najważniejsze wydarzenie dla europejskiego rynku reklamy on-line. Na początku czerwca ekipa Netshare Videocast była z kamerą na 4 edycji Interact Congress w Barcelonie .

Jedną z głównych części konferencji była publikacja wyników z raportu o reklamie on-line w Europie AdEx 2009.

W minionym roku rynek reklamy internetowej w Europie wzrósł o 4,5% co stanowi znaczny spadek w porównaniu do wcześniejszych lat. Warto podkreślić, że Polska znalazła się wśród czterech krajów, które zanotowały dwucyfrowy wzrost. Z 18% udziałem internetu w ogólne wydatków reklamowych nasz kraj przestaje być traktowana rynek wschodzący.

W 6 odcinku Netshare Videocast można zobaczyć między innymi rozmowę z Catherine Borrel odpowiedzialną za badania w IAB Europe. Przedstawiła ona trendy na europejskim rynku reklamy, oraz to jak  polska reklama on-line kształtuje się na tle pozostałych krajów. Ponadto w prostym konkursie do wygrania są 3 książki “The Conversation Manager”.

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas