Nietypowy sposób promocji EURO

Mistrzostwa Europy to nie tylko futbolowe emocje i widowiska w postaci niezapomnianych meczy. To także potężna machina marketingowa, gdzie areny piłkarskie potrafią być wykorzystywane nawet w najgłupszych celach. Ot, choćby do zjedzenia śniadania...

Mistrzostwa Europy to nie tylko futbolowe emocje i widowiska w postaci niezapomnianych meczy. To także potężna machina marketingowa, gdzie areny piłkarskie potrafią być wykorzystywane nawet w najgłupszych celach. Ot, choćby do zjedzenia śniadania...

Mistrzostwa Europy to nie tylko futbolowe emocje i widowiska w postaci niezapomnianych meczy. To także potężna machina marketingowa, gdzie areny piłkarskie potrafią być wykorzystywane nawet w najgłupszych celach. Ot, choćby do zjedzenia śniadania...

Spółka Euro Poznań 2012 postanowiła przypomnieć mieszkańcom Wielkopolski, że to właśnie w Poznaniu dojdzie do zmagań najlepszych drużyn Starego Kontynentu. Akcja spółki jest jednak równie oryginalna, co bezsensowna.

80 poznaniaków zjadło "Śniadanie na murawie" w piknikowej atmosferze. Do jedzenie serwowano rogaliki i bagietki wraz z kawą, soki, szynki, sery. Towarzyszył im obraz Claude'a Moneta "Śniadanie na trawie". Wszyscy uczestnicy dostali niezwykłą pamiątkę ze stadionu - skrzyneczkę z... murawą ze stadionowego boiska.

Reklama

Foto: Marek Lapis/FORUM

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy