Niewidoma "zobaczyła" nienarodzone dziecko dzięki drukarce 3d

emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij

Producent pieluszek Huggies na potrzeby swojej brazylijskiej kampanii reklamowej zrobił coś naprawdę ciekawego, a przy tym dobrego. Wykorzystał on drukarki 3D, z pomocą których, na podstawie zdjęć USG, stworzone zostały obrazy nienarodzonych dzieci tak aby niewidome matki mogły "zobaczyć" swoje pociechy przed poczęciem.

Producent pieluszek Huggies na potrzeby swojej brazylijskiej kampanii reklamowej zrobił coś naprawdę ciekawego, a przy tym dobrego. Wykorzystał on drukarki 3D, z pomocą których, na podstawie zdjęć USG, stworzone zostały obrazy nienarodzonych dzieci tak aby niewidome matki mogły "zobaczyć" swoje pociechy przed poczęciem.

Geekweek
emptyLike
Lubię to
Lubię to
like
0
Super
relevant
0
Hahaha
haha
0
Szok
shock
0
Smutny
sad
0
Zły
angry
0
Udostępnij
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas
Przejdź na