Opowieść przedstawiona na 14 ekranach

Swoje cudowne, artystczne dzieło, można promować na wiele sposobów. Najważniejsze, by się sprzedało, a oglądający czy słuchający je ludzie, byli zachwyceli i chceli więcej. Jednym z takich niezwykle kreatywnych pomysłów jest viral przygotowany przez ukraińską grupę muzyczną Brunettes Shoot Blondes...

Swoje cudowne, artystczne dzieło, można promować na wiele sposobów. Najważniejsze, by się sprzedało, a oglądający czy słuchający je ludzie, byli zachwyceli i chceli więcej. Jednym z takich niezwykle kreatywnych pomysłów jest viral przygotowany przez ukraińską grupę muzyczną Brunettes Shoot Blondes...

Swoje cudowne, artystczne dzieło, można promować na wiele sposobów. Najważniejsze, by się sprzedało, a oglądający czy słuchający je ludzie, byli zachwyceli i chceli więcej. Jednym z takich niezwykle kreatywnych pomysłów jest viral przygotowany przez ukraińską grupę muzyczną Brunettes Shoot Blondes.

W ramach promocji swojego nowego singla o tytule Knock Knock, muzycy przygotowali wymowną animację, którą wyświetlili na czternastu urządzeniach z logiem nadgryzionego jabłka: sześciu iPhone'ach, czterech iPadach, jednym iPodzie Nano oraz trzech Macbookach.

Reklama

Pomińcie fakt reklamy znanej firmy i skupcie się na samej animacji i jej niezłym wykonaniu. 

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy