Orange bierze VAT na siebie
Rząd w ramach łatania dziury w budżecie państwa, uraczył nas wchodzącą w życie od początku 2011 roku podwyżką podatku VAT do 23%. Orange i TP zdecydowały się jednak na miły gest względem swoich klientów.
Rząd w ramach łatania dziury w budżecie państwa, uraczył nas wchodzącą w życie od początku 2011 roku podwyżką podatku VAT do 23%. Orange i TP zdecydowały się jednak na miły gest względem swoich klientów.
Rzecznik Grupy TP Wojciech Jabczyński, na swoim blogu powiadomił, że TP i Orange zamierza wziąć "nowy" VAT na siebie, aby odciążyć klientów sieci. Dotyczyć to ma jednak tylko najpopularniejszych usług - czyli możemy spodziewać się, że nie wzrośnie koszt SMSów, połączeń telefonicznych, MMSów. Dobrą wiadomością jest również to, że podwyżka ma nie objąć również połączeń internetowych.
Miło ze strony operatora, biorąc pod uwagę, że przy dużej ilości klientów koszty takiej operacji na pewno są znaczne. Jednak jak widać, polskie firmy zaczynają się powoli uczyć, że wizerunek firmy jest niemalże bezcenny i że często dobrze zaplanowana tego typu akcja może zdziałać dużo więcej niż najlepszy spot reklamowy.