Photoshop na żywo

Adobe za dwa dni rozpocznie swoją imprezę Creative Days w Sztokholmie, a w ramach jej reklamy możemy obejrzeć jeden z najbardziej kreatywnych spotów w historii. Jeden magik Photoshopa, fotograf, spreparowany billboard i niczego nie spodziewający się ludzie oczekujący na autobus - tyle wystarczy aby uwolnić kreatywność.

Adobe za dwa dni rozpocznie swoją imprezę Creative Days w Sztokholmie, a w ramach jej reklamy możemy obejrzeć jeden z najbardziej kreatywnych spotów w historii. Jeden magik Photoshopa, fotograf, spreparowany billboard i niczego nie spodziewający się ludzie oczekujący na autobus - tyle wystarczy aby uwolnić kreatywność.

Adobe za dwa dni rozpocznie swoją imprezę Creative Days w Sztokholmie, a w ramach jej reklamy możemy obejrzeć jeden z najbardziej kreatywnych spotów w historii. Jeden magik Photoshopa, fotograf, spreparowany billboard i niczego nie spodziewający się ludzie oczekujący na autobus - tyle wystarczy aby uwolnić kreatywność.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy