Pierwsza telewizyjna reklama marihuany

Medyczna marihuana jest legalna w coraz większej ilości stanów USA, jednak do tej pory jej reklamowanie było swego rodzaju tabu. Aż do teraz, bo jeden z największych koncernów medialnych świata - Comcast - zdecydował się na wyświetlanie spotu reklamowego firmy MarihuanaDoctors.com - który stał się pierwszą telewizyjną reklamą legalnych konopi.

Medyczna marihuana jest legalna w coraz większej ilości stanów USA, jednak do tej pory jej reklamowanie było swego rodzaju tabu. Aż do teraz, bo jeden z największych koncernów medialnych świata - Comcast - zdecydował się na wyświetlanie spotu reklamowego firmy MarihuanaDoctors.com - który stał się pierwszą telewizyjną reklamą legalnych konopi.

Medyczna marihuana jest legalna w coraz większej ilości stanów USA, jednak do tej pory jej reklamowanie było swego rodzaju tabu. Aż do teraz, bo jeden z największych koncernów medialnych świata - Comcast - zdecydował się na wyświetlanie spotu reklamowego firmy MarihuanaDoctors.com - który stał się pierwszą telewizyjną reklamą legalnych konopi.

W spocie tym marihuana porównywana jest do sushi, którego nigdy w życiu nie kupiłbyś od podejrzanego typka stojącego na rogu ulicy. Reklama wyświetlana jest za oceanem m. in. w kanałach Fox, CNN, ESPN, Comedy Central, AMC i Discovery, a także wielu mniejszych kanałach w New Jersey i Chicago. W przyszłym tygodniu pojawić ma się ona w Massachusetts.

Reklama

Spot jest emitowany w godzinach od 22 do 5 rano i nigdy nie pojawia się obok treści "familijnych" i choć reklamuje on w pełni legalną usługę to nadal jest to temat bardzo kontrowersyjny.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama