Posiłek za wyświetlenie na YouTube

Toyota wystartowała właśnie z nową kampanią - za każde wyświetlenie poniższego filmiku na YouTube producent ten przekaże jeden posiłek dla ofiar huraganu Sandy do dziś zmagających się ze skutkami katastrofy. Tak więc możecie pomóc i Wy.

Toyota wystartowała właśnie z nową kampanią - za każde wyświetlenie poniższego filmiku na YouTube producent ten przekaże jeden posiłek dla ofiar huraganu Sandy do dziś zmagających się ze skutkami katastrofy. Tak więc możecie pomóc i Wy.

Akcja działa od wczoraj, a zakończyć się ma 19 lipca. Samo wideo warto obejrzeć, bo można się z niego co nieco dowiedzieć o słynnym systemie zarządzania TPS (Toyota Production System), który wdrażany jest właśnie do wielu organizacji non-profit za oceanem aby poprawić efektywność ich działania.

Geekweek
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas