Prezentacja Hyundaia w 3D

Nową i coraz częściej wykorzystywana formą do reklamy nie tylko samochodów są trójwymiarowe projekcie wyświetlane na budynkach w centrach miast. Jedną z nich przygotował ostatnio Hyundai, który w ten sposób chciał pokazać nowego Accenta.

Nową i coraz częściej wykorzystywana formą do reklamy nie tylko samochodów są trójwymiarowe projekcie wyświetlane na budynkach w centrach miast. Jedną z nich przygotował ostatnio Hyundai, który w ten sposób chciał pokazać nowego Accenta.

Nową i coraz częściej wykorzystywana formą do reklamy nie tylko samochodów są trójwymiarowe projekcie wyświetlane na budynkach w centrach miast. Jedną z nich przygotował ostatnio Hyundai, który w ten sposób chciał pokazać nowego Accenta.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy