Reklama skierowana bezpośrednio do psów

Myśleliśmy, że w dziedzinie reklamy zostało wymyślane już wszystko, lecz po raz kolejny spece od marketingu postanowili nas zaskoczyć. Tym razem wymyślili oni reklamę psiego żarcia skierowaną bezpośrednio do czworonogów. Jak? Zobaczcie sami.

Myśleliśmy, że w dziedzinie reklamy zostało wymyślane już wszystko, lecz po raz kolejny spece od marketingu postanowili nas zaskoczyć. Tym razem wymyślili oni reklamę psiego żarcia skierowaną bezpośrednio do czworonogów. Jak? Zobaczcie sami.

Myśleliśmy, że w dziedzinie reklamy zostało wymyślane już wszystko, lecz po raz kolejny spece od marketingu postanowili nas zaskoczyć. Tym razem wymyślili oni reklamę psiego żarcia skierowaną bezpośrednio do czworonogów. Jak? Zobaczcie sami.

Zamysł na spot reklamowy należącej do koncernu Nestle karmy Beneful jest naprawdę sprytny. W trwającej nieco ponad 20 sekund reklamie ukryty został dźwięk o częstotliwości słyszalnej tylko dla psów. Efekt tego jest taki, że pies, który zasadniczo nie zwraca uwagi na telewizor (ze względu na to, że nie widzi barw) nagle podczas reklamy zaczyna na niego zwracać uwagę, a być może nawet szczeka i macha ogonem. Oczywiście taka reakcja psa może być dla nieświadomego właściciela oznaką tego, że nasz pies właśnie tej karmy potrzebuje.

Reklama

Jak reklama wygląda możecie zobaczyć poniżej:

I jak, działa to na Wasze psiaki? ;)

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama