Reklamy przejmą kontrolę nad naszymi smartfonami

Już niedługo możemy się spodziewać nowej fali interaktywnych reklam. Nowym pomysłem agencji reklamowych jest bowiem wykorzystanie niesłyszanych przez ludzkie ucho dźwięków do powodowania, że nasze smartfony będą dawały o sobie znać w konkretnej lokalizacji i będą tam wyświetlały nam reklamy i inne wiadomości.

Już niedługo możemy się spodziewać nowej fali interaktywnych reklam. Nowym pomysłem agencji reklamowych jest bowiem wykorzystanie niesłyszanych przez ludzkie ucho dźwięków do powodowania, że nasze smartfony będą dawały o sobie znać w konkretnej lokalizacji i będą tam wyświetlały nam reklamy i inne wiadomości.

Już niedługo możemy się spodziewać nowej fali interaktywnych reklam. Nowym pomysłem agencji reklamowych jest bowiem wykorzystanie niesłyszanych przez ludzkie ucho dźwięków do powodowania, że nasze smartfony będą dawały o sobie znać w konkretnej lokalizacji i będą tam wyświetlały nam reklamy i inne wiadomości.

Nowa platforma opracowana przez nowojorską firmę Densebrain nosi nazwę Sonic Notify. W systemie tym na półkach sklepów i w innych interesujących dla reklamodawców miejscach umieszczane byłyby specjalne nadajniki fal dźwiękowych o bardzo wysokich częstotliwościach. Na dźwięki te reagować miałyby nasze smartfony, które dawałyby nam o tym znać dzwoniąc i wibrując oraz wyświetlając podaną przez sklep treść.

Reklama

Nie wiadomo póki co w jaki sposób wpływałoby to na żywotność baterii naszych urządzeń oraz czy dałoby się w ogóle wyłączyć takie reklamy, jednak już teraz najwięksi gracze na rynku tacy jak chociażby Proctor & Gamble wyrazili zainteresowanie projektem. Być może ludzie, którzy godziliby się na włączenie w swoim aparacie takiej aplikacji dostawaliby w zamian ciekawe promocje i zniżki?

Źródło:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy