Rewolucyjna fizyka możliwa w CryEngine 3?

Mimo, że silnik CryEngine 3 ma już swoje lata, a obecnie Crytek szykuje się do wydania jego czwartej edycji - ma on nadal bardzo duże możliwości. Co więcej - trwają obecnie prace nad silnikiem fizycznym Beam, który ma działać właśnie pod CryEngine 3, i który daje nam fizykę jakiej w grach jeszcze nie było. Kolizje, pojazdy i to wszystko w niespotykanych detalach. Realizm jak nigdy?

Mimo, że silnik CryEngine 3 ma już swoje lata, a obecnie Crytek szykuje się do wydania jego czwartej edycji - ma on nadal bardzo duże możliwości. Co więcej - trwają obecnie prace nad silnikiem fizycznym Beam, który ma działać właśnie pod CryEngine 3, i który daje nam fizykę jakiej w grach jeszcze nie było. Kolizje, pojazdy i to wszystko w niespotykanych detalach. Realizm jak nigdy?

Mimo, że silnik CryEngine 3 ma już swoje lata, a obecnie Crytek szykuje się do wydania jego czwartej edycji - ma on nadal bardzo duże możliwości. Co więcej - trwają obecnie prace nad silnikiem fizycznym Beam, który ma działać właśnie pod CryEngine 3, i który daje nam fizykę jakiej w grach jeszcze nie było. Kolizje, pojazdy i to wszystko w niespotykanych detalach. Realizm jak nigdy?

Oj, chyba nie musimy mówić jak fajnie by było gdyby na przykład opierała się o ten silnik. Ale pewnie pozostanie to w sferze marzeń.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy