Rynek gier online w Chinach ciągle rośnie

Rynek gier online w Chinach urósł w 2010 roku o 25% i jest obecnie wart 5 miliardów dolarów. Badania przeprowadzone ostatnio przez grupę analityczną Pearl Research potwierdzają, że chiński rynek jest ogromny i wciąż nie osiągnął masy krytycznej.

Rynek gier online w Chinach urósł w 2010 roku o 25% i jest obecnie wart 5 miliardów dolarów. Badania przeprowadzone ostatnio przez grupę analityczną Pearl Research potwierdzają, że chiński rynek jest ogromny i wciąż nie osiągnął masy krytycznej.

Rynek gier online w Chinach urósł w 2010 roku o 25% i jest obecnie wart 5 miliardów dolarów. Badania przeprowadzone ostatnio przez grupę analityczną Pearl Research potwierdzają, że chiński rynek jest ogromny i wciąż nie osiągnął masy krytycznej.

W Chinach liczy się kilku największych operatorów, zgarniających największą kasę. Stawkę otwiera firma Tencent, która w zeszłym roku zarobiła 1,4 miliarda dolarów. Za nią są Netease (749 mln), Shanda Games (680 mln), Perfect World (374 mln) i Changyou (327 mln).

Jak szacują specjaliści, w 2014 roku, chiński rynek będzie wart 8 miliardów dolarów, a najpotężniejsi wydawcy nie przestaną rosnąć.

Reklama
Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy