Skoda Vision D
Jedną z nowości targów w Genewie będzie nowy koncepcyjny model Skoda Vision D. Zapowiada on nie tylko nowy kierunek stylistyczny, ale także nowy logotyp, który pojawi się na produktach czeskiego producenta.
Jedną z nowości targów w Genewie będzie nowy koncepcyjny model Skoda Vision D. Zapowiada on nie tylko nowy kierunek stylistyczny, ale także nowy logotyp, który pojawi się na produktach czeskiego producenta.
Skoda przyzwyczaiła nas w ostatnim czasie do samochodów solidnych, w przyzwoitych cenach, ale o dość zachowawczej stylistyce. Ci, którzy liczyli na zmiany mocno się zawiodą. Nie jest to samochód tak awangardowy jak pokazane pierwszego dnia Renault czy Saab. Jego linie nie są może tak stonowane jak w Octaviach, Superbach czy Fabiach, należy określić je raczej mianem zimnych lub surowych. Czy nowy design przypadnie do gustów klientów zobaczymy wkrótce.
Pomóc w tym ma nowe logo firmy, które na stałe zagości na maskach i innych elementach pojazdów z Czech. Zmieniło ono barwę z zielonej na srebrną, stało się skromniejsze i dzięki tym zabiegom bardziej widoczne. Zielony znak firmowy będzie pojawiał się teraz tylko w materiałach prasowych i reklamowych.
Pięciodrzwiowy hatchback