Sony i odtwarzacz MP3 w butelce z wodą?

Sony doskonale zdaje sobie sprawę, że marketing to bardzo ważna rzecz, dlatego podczas promocji swojego nowego odtwarzacza muzyki postanowiło pójść o krok dalej. Nowatorska kampania ma na celu pokazanie potencjalnym klientom, w czym sprzęt japońskiego producenta jest lepszy od konkurencji.

Sony doskonale zdaje sobie sprawę, że marketing to bardzo ważna rzecz, dlatego podczas promocji swojego nowego odtwarzacza muzyki postanowiło pójść o krok dalej. Nowatorska kampania ma na celu pokazanie potencjalnym klientom, w czym sprzęt japońskiego producenta jest lepszy od konkurencji.

Sony doskonale zdaje sobie sprawę, że marketing to bardzo ważna rzecz, dlatego podczas promocji swojego nowego odtwarzacza muzyki postanowiło pójść o krok dalej. Nowatorska kampania ma na celu pokazanie potencjalnym klientom, w czym sprzęt japońskiego producenta jest lepszy od konkurencji.

O co konkretnie chodzi? O MP3 w formie słuchawek sprzedawane w butelkach z wodą, co świadczyć ma o jego totalnej wodoodporności. To dla producenta bardzo ważne, bo produkt skierowany jest do osób aktywnych, które często obawiają się o swoje urządzenia podczas uprawiania sportu, bo te mają kontakt z potem czy wodą.

Reklama

Co więcej, Sony postanowiło, że urządzenie będzie można kupić jak butelkę wody czy innego napoju, czyli prosto z automatu - bez problemu zaopatrzymy się więc w MP3 podczas wizyty w siłowni czy na lokalnym basenie. Czy kampania przyniesie zamierzony efekt? Czas pokaże, a tymczasem zapraszamy do zapoznania się ze spotem:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy