Szczere logotypy

Projektant Cliff Dickens stworzył ostatnio swoją wersję logotypów najbardziej znanych marek świata z nieco zmienionymi sloganami reklamowymi. Zasadniczą różnicą jest to, że przedstawiają one nie to co firmy chcą żebyśmy o nich myśleli, lecz to co naprawdę sądzą o nich klienci. Szczere do bólu.

Projektant Cliff Dickens stworzył ostatnio swoją wersję logotypów najbardziej znanych marek świata z nieco zmienionymi sloganami reklamowymi. Zasadniczą różnicą jest to, że przedstawiają one nie to co firmy chcą żebyśmy o nich myśleli, lecz to co naprawdę sądzą o nich klienci. Szczere do bólu.

Projektant Cliff Dickens stworzył ostatnio swoją wersję logotypów najbardziej znanych marek świata z nieco zmienionymi sloganami reklamowymi. Zasadniczą różnicą jest to, że przedstawiają one nie to co firmy chcą żebyśmy o nich myśleli, lecz to co naprawdę sądzą o nich klienci. Szczere do bólu.

 

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy