TVP będzie walczyła z internetowymi piratami

Telewizja Polska wyznaczyła sobie wielki cel, którym jest ostateczne rozprawienie się w naszym kraju z internetowymi piratami. Dzięki temu TVP szybko wzrośnie oglądalność, a co najważniejsze, znacząco poprawią się wyniki finansowe...

Telewizja Polska wyznaczyła sobie wielki cel, którym jest ostateczne rozprawienie się w naszym kraju z internetowymi piratami. Dzięki temu TVP szybko wzrośnie oglądalność, a co najważniejsze, znacząco poprawią się wyniki finansowe...

Telewizja Polska wyznaczyła sobie wielki cel, którym jest ostateczne rozprawienie się w naszym kraju z internetowymi piratami. Dzięki temu TVP szybko wzrośnie oglądalność, a co najważniejsze, znacząco poprawią się wyniki finansowe.

Właśnie został ogłoszony przetarg, w ramach którego zostanie wyłoniona firma mająca za zadanie przygotować system monitorowania globalnej sieci w poszukiwaniu nielegalnie znajdujących się tam materiałów.

Przedmiotem zamówienia jest dostarczanie usługi polegającej na wykrywaniu i przeciwdziałaniu nielegalnej eksploatacji i udostępnianiu w sieci Internet utworów i nadań produkcji audiowizualnych, do których prawa autorskie przysługują Telewizji Polskiej S.A. lub do których Telewizja Polska S.A. jest uprawniona podejmować takie działania w związku z zawartymi umowami, przez okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 3 do SIWZ – Wzór umowy, w tym Załącznik Nr 3 do Wzoru umowy (opis przedmiotu zamówienia) ().

Reklama

TVP chce podbić serca Polaków swoim serwisem VOD.tvp.pl.

Usługa umożliwi wykrywanie materiałów audiowizualnych objętych prawami autorskimi, usunięcie ich, pozyskanie danych ludzi, którzy je rozpowszechniają, a następnie późniejsze wyciągnięcie konsekwencji na drodze sądowej.

Planem TVP jest również zwiększenie udziału w polskim rynku i spopularyzowanie swojego serwisu vod.tvp.pl. Oferuje on w naszym kraju, w formie darmowej i odpłatnej, niezwykle bogatą ofertę materiałów wideo.

Źródło: / Fot. TVP

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy