USA dostało soccera, a my... reklamę

Wielce oczekiwany dzień w końcu nadszedł! FIFA 12 w końcu doczekała się swojej premiery! Co prawda jak na razie tylko na terenie Stanów Zjednoczonych, ale jednak. My na pocieszenie możemy za to obejrzeć polską wersję reklamy telewizyjnej, która u nas będzie promować najnowszą produkcję EA.

Wielce oczekiwany dzień w końcu nadszedł! FIFA 12 w końcu doczekała się swojej premiery! Co prawda jak na razie tylko na terenie Stanów Zjednoczonych, ale jednak. My na pocieszenie możemy za to obejrzeć polską wersję reklamy telewizyjnej, która u nas będzie promować najnowszą produkcję EA.

Wielce oczekiwany dzień w końcu nadszedł! FIFA 12 w końcu doczekała się swojej premiery! Co prawda jak na razie tylko na terenie Stanów Zjednoczonych, ale jednak. My na pocieszenie możemy za to obejrzeć polską wersję reklamy telewizyjnej, która u nas będzie promować najnowszą produkcję EA.

27 września w końcu nastał i zmęczeni czekaniem Amerykanie nareszcie mogą położyć swoje ręce na świeżym pudełku z FIFA Socc.... Że co? Jaki FIFA Soccer 12? Ano taki! Electronic Arts miało na względzie ten skromny fakt, że obżerający się hamburgerami Amerykanie inaczej rozumieją hasło "football" niż reszta świata i specjalnie dla nich zmodyfikowało tytuł swojej gry. Cóż, może i my za 15 lat doczekamy się gry o nazwie FIFA Piłka Nożna 27... No co? Przynajmniej nikt nie miałby wątpliwości o co chodzi, prawda?

Reklama

Pomijając jednak głupotę mieszkańców USA i tak jak zwykle musimy im zazdrościć. Oni przynajmniej mogą już spokojnie pograć w genialną "dwunastkę", podczas gdy my musimy poczekać jeszcze 3 dni. Niejako na pociechę EA wypuściło do naszej telewizji spot reklamowy, który co prawda nie jest czymś czego jeszcze nie widzieliście, ale na pewno nie słyszeliście tego w polskiej wersji językowej.

W każdym razie, hasło "byle do piątku" ma w tym tygodniu zaiste realne znaczenie...

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy