Volkswagen Up! GT i 5d w Genewie?

Kilka dni temu mogliście zobaczyć informację o zdjęciach nowego, pięciodrzwiowego Volkswagena Up!, które wyciekły z Europejskiego Urzędu Patentowego. Nie musieliśmy czekać zbyt długo, a w sieci już pojawiły się pierwsze oficjalne fotografie nowego modelu, których publikacja zbiegła się w czasie z zapowiedzią budowy mocnej wersji GT miejskiego auta.

Kilka dni temu mogliście zobaczyć informację o zdjęciach nowego, pięciodrzwiowego Volkswagena Up!, które wyciekły z Europejskiego Urzędu Patentowego. Nie musieliśmy czekać zbyt długo, a w sieci już pojawiły się pierwsze oficjalne fotografie nowego modelu, których publikacja zbiegła się w czasie z zapowiedzią budowy mocnej wersji GT miejskiego auta.

Kilka dni temu mogliście zobaczyć informację o zdjęciach nowego, , które wyciekły z Europejskiego Urzędu Patentowego. Nie musieliśmy czekać zbyt długo, a w sieci już pojawiły się pierwsze oficjalne fotografie nowego modelu, których publikacja zbiegła się w czasie z zapowiedzią budowy mocnej wersji GT miejskiego auta.

Pięciodrzwiowy Up! pod względem wymiarów, wyposażenia, osiągów i ilości miejsca we wnętrzu będzie identyczny jak wersja 3d. Volkswagen liczy, że sprzedaż auta w takiej konfiguracji będzie stanowiła połowę całej produkcji modelu Up!. Cena tego auta ma być wyższa o niespełna 475 Euro niż w przypadku samochodu uboższego o jedną parę drzwi. W niedalekiej przyszłości na rynku zadebiutują również bliźniacze, pięciodrzwiowe wersje Seata Mii i Skody Citygo.

Reklama

Jednak naszym zdaniem znacznie ciekawszą informacją jest wciąż nieoficjalna zapowiedź budowy Volkswagena Up! GT. Niemiecki koncern zdaje sobie sprawę, że propozycja taka może spotkać się ze sporym zainteresowaniem młodych, niemieckich kierowców.

Na zdjęciach koncepcyjnego modelu modelu Up! GT w stosunku do zwykłej wersji widzimy kilka zmian, w skład których wschodzą między innymi: poszerzone nadkola, inny kształt grilla, 17 calowe koła, podwójna końcówka wydechu, dyfuzor oraz mały spojler. Samochód ten miałby być napędzany trzycylindrowym, turbodoładowanym silnikiem benzynowym o mocy 110 KM.

Prawdopodobnie premiery obu wersji będziemy mogli spodziewać się na targach motoryzacyjnych Genewa 2012.

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy