Wasteland 2 - Fargo ustalił nowe kamienie milowe

Niespełna kilka godzin temu Brian Fargo za pośrednictwem swojego konta na Twitterze postanowił podzielić się ze wszystkim jakże radosną informacją, iż projekt stworzenia gry Wasteland 2 zarobił już na siebie ponad 2 miliony dolarów. Wobec tego twórca musiał zastanowić się, jak zachęcić swoich fanów do wpłacania kolejnych kwot zielonych.

Niespełna kilka godzin temu Brian Fargo za pośrednictwem swojego konta na Twitterze postanowił podzielić się ze wszystkim jakże radosną informacją, iż projekt stworzenia gry Wasteland 2 zarobił już na siebie ponad 2 miliony dolarów. Wobec tego twórca musiał zastanowić się, jak zachęcić swoich fanów do wpłacania kolejnych kwot zielonych.

Niespełna kilka godzin temu Brian Fargo za pośrednictwem swojego konta na Twitterze postanowił podzielić się ze wszystkim jakże radosną informacją, iż projekt stworzenia gry Wasteland 2 zarobił już na siebie ponad 2 miliony dolarów. Wobec tego twórca musiał zastanowić się, jak zachęcić swoich fanów do wpłacania kolejnych kwot zielonych.

Chociaż w chwili gdy piszemy te słowa projekt na stronie kickstartera liczy sobie 1,973,696 dolarów, Fargo zdążył się już pochwalić przekroczeniem progu dwóch milionów. Stało się to za sprawą uwzględniania dodatkowej puli forsy uzyskanej za pośrednictwem PayPala.

Reklama

Nic więc dziwnego, że pomysłodawca gry musiał wymyślić kolejne kamienie milowe dla swojego przyszłego dzieła, które mogłoby pozwolić na dalszy dopływ rzeczonej gotówki.

Wobec tego tuż po tym jak Wasteland 2 osiągnie 2,1 miliona dolarów i do prac nad projektem zasiądzie jeszcze zapowiedziany już wcześniej Chris Avellone ze studia Obsidian, dalsze wpłaty będą już przeznaczane na nieco inne cele.

Pierwszym progiem jest kwota rzędu 2,5 miliona dolarów, która ma pomóc w powiększeniu zespołu projektantów sprawujących opiekę nad grą. Większa siła ludzka przełożyłaby się tym samym nie tylko na przyspieszenie samych prac, ale także na dorobienie co najmniej kilku nowych lokacji, dzięki czemu Wasteland 2 cechowałby się znacznie większym obszarem, aniżeli ten, który odwiedzaliśmy w "jedynce"! To z kolei oznaczałoby też zwiększenie ilości napotykanych przez NPC-ów oraz przedmiotów, jakie mogłyby być przez nas znalezione.

Drugim progiem wyznaczonym przez Fargo jest okrągłe 3 miliony dolarów, jakie miałyby się okazać wystarczające do wypuszczenia w świat stosownego narzędzia do modyfikacji gry! Autor projektu przyznał jednak, że ego wydanie mogłoby nastąpić dopiero w jakiś czas po premierze gry, co jest chyba jak najbardziej zrozumiałym ruchem.

Tak czy inaczej, nowy wpis na stronie projektu dał nam do zrozumienia nie tylko tyle, że na tę grę naprawdę warto czekać, ale warto też nadal wspierać jej powstawanie. Także nie zwlekajcie dłużej i czym prędzej odwiedźcie .

Więcej tego typu wiadomości znajdziecie na .

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy