Zajrzyj za kulisy jednej z najbardziej innowacyjnych firm świata

Już 14 września do polskich księgarń trafi międzynarodowy bestseller „Jak działa Google”, czyli książki, nad którą patronat objął Wasz ukochany serwis GeekWeek.pl. Oczywiście będziecie mogli zdobyć jeden jej egzemplarz dla siebie w szykowanym przez nas konkursie...

Już 14 września do polskich księgarń trafi międzynarodowy bestseller „Jak działa Google”, czyli książki, nad którą patronat objął Wasz ukochany serwis GeekWeek.pl. Oczywiście będziecie mogli zdobyć jeden jej egzemplarz dla siebie w szykowanym przez nas konkursie...

Już 14 września do polskich księgarń trafi międzynarodowy bestseller „Jak działa Google”, czyli książki, nad którą patronat objął Wasz ukochany serwis GeekWeek.pl. Oczywiście będziecie mogli zdobyć jeden jej egzemplarz dla siebie w szykowanym przez nas konkursie.

Wbrew temu, z czym większość internautów kojarzy nazwę „Google”, nie jest to książka o mechanizmach działania najlepszej wyszukiwarki internetowej; to niezwykle wciągająca i odsłaniająca wiele sekretów opowieść o firmie Google – akademickim start-upie, który przerodził się w globalną korporację, stając się jednocześnie jednym z najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw o olbrzymim wpływie na nasze życie.

Reklama

Oprócz wspomnianej wyszukiwarki internetowej, Google stworzył przecież najpopularniejszy system operacyjny dla urządzeń mobilnych – Android. To Google sporządził cyfrowe mapy świata, a następnie obfotografował całą planetę z poziomu ulic. To Google dał milionom domorosłych wideoamatorów serwis YouTube, o Gmailu już nawet nie wspominając. To Google pracuje nad autonomicznymi samochodami, nadawanym z balonów w stratosferze internetem o globalnym zasięgu i wieloma innymi.

W swojej pasjonującej i napisanej ze sporą dozą humoru książce Eric Schmidt (niegdyś CEO, obecnie dyrektor wykonawczy Google’a) i Jonathan Rosenberg (doradca Larry’ego Page’a) opisują, co leży u podstaw sukcesu tego niezwykłego przedsiębiorstwa. Okazuje się bowiem, że nie jest to wyłącznie geniusz założycieli – Larry’ego Page’a i Sergeya Brina, ale – między innymi – specyficzne metody organizacji pracy oraz wyjątkowe podejście do zatrudniania pracowników i planowania zadań.

Czym różni się Google od innych firm? Na czym polega fenomen tego przedsiębiorstwa? Czy to prawda, że Google zapewnia swoim pracownikom idealne warunki pracy? I że o pracę w nim jest niezwykle trudno, bo ponoć zatrudnia wyłącznie geniuszy? (Tak!). Jak skorzystać z wypracowanych w tej firmie metod, by rozwinąć swój własny startup?

O tym i o wielu innych, niezwykle ciekawych (a także zabawnych!) aspektach funkcjonowania Google’a dowiecie się z międzynarodowego bestsellera „Jak działa Google”, napisanego przez osoby, które z oczywistych powodów znają się na tym najlepiej.

Przeczytaj fragment książki „Jak działa Google”:

Zamów książkę „Jak działa Google”:

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy