Zamów sobie Big Maca do domu. Uber go dostarczy

Jeśli mieliście kiedyś ochotę na rozkoszowanie się smakiem Big Maca i frytek z McDonalda w pięknych okolicznościach swojego domu, to teraz już takie pragnienie możecie spełnić. Od teraz zamówienia z najpopularniejszej na świecie sieci restauracji fast food można realizować...

Jeśli mieliście kiedyś ochotę na rozkoszowanie się smakiem Big Maca i frytek z McDonalda w pięknych okolicznościach swojego domu, to teraz już takie pragnienie możecie spełnić. Od teraz zamówienia z najpopularniejszej na świecie sieci restauracji fast food można realizować...

Jeśli mieliście kiedyś ochotę na rozkoszowanie się smakiem Big Maca i frytek z McDonalda w pięknych okolicznościach swojego domu, to teraz już takie pragnienie możecie spełnić. Od teraz zamówienia z najpopularniejszej na świecie sieci restauracji fast food można realizować w ramach usługi UberEATS, ale musicie mieszkać w Warszawie.

Dostawy są realizowane na terenie wybranych dzielnic: Śródmieścia, Mokotowa, Żoliborza, Ochoty, Ursynowa, Woli i Pragi Południe, w godzinach 11:00 – 23:00. Użytkownicy aplikacji mobilnej UberEATS mogą korzystać z niemal całej oferty klasycznej i McCafé dostępnej w tych samych cenach, co w lokalach sieci, powiększonych jedynie o cenę usługi dowozu.

Reklama

"Cieszymy się, że McDonald’s dołącza dziś do grona niemal 400 partnerów restauracyjnych dostępnych w aplikacji UberEATS w Warszawie. Dla użytkowników aplikacji oznacza to jeszcze szerszy wybór potraw dostępnych w aplikacji. Tak zróżnicowanej oferty restauracji nie ma żadna inna aplikacja mobilna dostępna w Warszawie" - powiedział Krzysztof Radoszewski, dyrektor generalny UberEATS.

Teraz McDonaldsa znajdziecie w UberEATS. Fot. UberEATS.

Jeśli nie mieszkacie w stolicy, to nie martwcie się, UberEATS planuje sukcesywnie rozszerzać swoją ofertę na inne miasta w Polsce. McDonald's od dawna ma świadomość, że taka usługa to marzenie wielu ludzi, którzy chcieliby zjeść hamburgera, a nie mają ochoty jeździć do restauracji i wystawać tam w długich kolejkach, tracąc przy tym czas.

Dlatego w przyszłości firma będzie kładła ogromny nacisk na rozszerzenie oferty o tego typu usługi, aby były one dostępne dla jak największej ilości Polaków.

Źródło: UberEATS / Fot. UberEATS

Geekweek
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy