5. Kongres Online Marketing 2013 - Jak przenieść marketing do Internetu?

14 marca 2013 r w warszawskim Marriott Courtyard odbędzie się 5. Kongres Online Marketing 2013 Lab.

5. Kongres Online Marketing 2013
5. Kongres Online Marketing 2013materiały prasowe

Znamy już wszystkich prelegentów, którzy wezmą udział w piątej, zupełnie odmienionej edycji Kongresu Online Marketing organizowanego przez redakcję magazynu drukowanego Online Marketing Polska. Uczestnicy mogą liczyć na solidną porcję warsztatowej wiedzy zgodnie z najnowszymi trendami w marketingu internetowym. W tym roku na Kongresie wystąpią m.in.:

- prof. Janusz Czapiński - znany psycholog społeczny, który omówi wnioski dla marketerów na podstawie analizy zachowań współczesnych konsumentów,

- Marcin Maj z OS3 multimedia zbierający najwyższe oceny za prelekcje,  które inspirują do innego świeżego spojrzenia na swój marketing internetowy,

- Grzegorz Mogilewski - współautor i prowadzący program "Biznes w sieci" na antenie TVN CNBC,

- Marcin Kordowski  z K2 Search - który jak nikt inny potrafi mówić o wszystkich aspektach pozycjonowania,

-  Tomasz Karwatka z Divante opowie o tym, jak skutecznie zwiększyć sprzedaż w swoim sklepie internetowym,

- Maciej Woźniak z Whites pokaże, w jaki sposób można osiągać wysokie rezultaty wyszukiwania korzystając tylko z dozwolonych metod,

- Wincenty Kokot z Goldensubmarine - na żywo przeanalizuje strony uczestników pod kątem ich zgodności z technologiami mobilnymi,

-  a także: Grzegorz Błażewicz z Salesmanago, Sebastian Brodowski z SARE, Wojciech Kwiatkowski z Tradedoubler. - Szykujemy jeszcze jedną niespodziankę, którą ujawnimy kilka dni przed Konferencją, co dopełni cały pejzaż nowoczesnego marketingu w firmie. W tym roku całkowitą nowością jest Strefa Eksperta, w której można brać udział w indywidualnych konsultacjach na konkretnym przykładzie swojej działalności, a także zastosowanie narzędzi, które  Wiele pracy włożyliśmy w to, aby 14.03.2013 r. był najbardziej inspirującym rokiem dla naszych Uczestników - mówi Arkadiusz Widawski, organizator i redaktor naczelny magazynu Online Marketing Polska.

INTERIA.PL/informacje prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas