60 proc. rynku dla Internet Explorer

W październiku 2010 roku internetowa przeglądarka firmy Microsoft posiadała ponad 60 proc. udziałów w rynku, z kolei produkt internetowego giganta Google uplasował się trzeciej pozycji.

Z danych Net Applications wynika, że w październiku 2010 roku do Microsoft Internet Explorer należało 59,26 proc. światowego rynku , jednak IE traci 0,39 proc. Na drugiej pozycji plasuje się Firefox z wynikiem 22,82 proc., który także notuje spadek udziałów o 0,14 proc. Trzecią pozycje zajmuje należąca do Google przeglądarka Chrome, która z kolei zyskuje lepszy wynik o 0,49 proc.

Kolejne miejsca wśród programów do przeglądania internetu zajmują: Safari - 5,33 proc., Opera - 2,28 proc., Opera Mini - 0,95 proc., inni - 0,86 proc.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: proca | Google | Microsoft | internet explorer | Internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy