AMG.net nagrodzony za mBank

Realizowany przez firmę AMG.net projekt mBank zdobył jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych za osiągnięcia w dziedzinie marketingu bezpośredniego - Boomerang. Organizator konkursu - Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) - bardzo wysoko oceniło nie tylko strony internetowe mBanku (www.mBank.com.pl), ale przede wszystkim skuteczność internetowej kampanii marketingowej.

Oprócz opracowania internetowych stron mBanku, AMG.net, oceniając tradycyjne metody analizy skuteczności kampanii w Internecie jako niewystarczające, stworzył system monitorujący zachowania osób również wtedy, gdy nie kliknęły one w reklamę. Realizuje to poprzez narzędzie wykorzystujące technologię "cookies", które ocenia skuteczność kampanii i oblicza, ilu odbiorców reklamy internetowej stało się klientami banku. Dowodem skuteczności podjętych działań promocyjnych jest fakt, że podczas pierwszych trzech miesięcy obecności w sieci mBank pozyskał 45 000 klientów - osób, które otworzyły w nim rachunek.

Podczas konkursu Boomerang kapituła wyróżniła także inną produkcję AMG.net - serwis www.czasnaeb.pl. Również w tym przypadku wysoko ocenione zostały rezultaty kampanii marketingowej oraz ogromna popularność serwisu wśród Internautów. Jest ona efektem szczegółowo opracowanego programu lojalnościowego oraz atrakcyjnej warstwy kreatywnej. Strony www.czasnaeb.pl zdobyły niedawno nagrodę Cyber-Kreatura.

Tegoroczny Boomerang jest kolejnym, który trafił do AMG.net. W pierwszej edycji konkursu (w 1999 roku) - w kategorii Nowe Media, nagrodzony został serwis internetowy www.rainbowtours.com.pl. Nagroda ta zaowocowała zgłoszeniem produktu do organizowany przez Europejską Federację Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego (FEDMA) prestiżowego konkursu - Best of Europe, w którym firma została finalistą.

Międzynarodowy Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang powstał, aby promować wysokie standardy marketingu bezpośredniego oraz wyróżniać najlepsze kampanie. Dwunastoosobowe jury konkursu, skupiające głównie przedstawicieli czołowych polskich i zagranicznych agencji reklamowych i domów mediowych, ocenia m.in. efektywność zgłaszanych kampanii, jakość kreacji, dobór grupy docelowej, realizację kampanii, jakość materiałów promocyjnych oraz zastosowanie właściwych środków marketingu bezpośredniego. Z roku na rok konkurs zdobywa coraz większą renomę w Europie Środkowowschodniej. Jego laureaci zostają zgłoszeni do drugiego etapu konkursu "Best of Europe" organizowanego przez Federację Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego (FEDMA).

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas