Co denerwuje internautów?

Firma SDL Tridion opublikowała wyniki badań, które miały ujawnić, jakie elementy stron internetowych najbardziej denerwują surfujacych internautów. Okazuje się, że na pierwszym miejscu znalazły się wyskakujące reklamy pop-up.

78 procent respondentów twierdzi, iż ten typ reklamy jest najbardziej frustrujący. Narzekają oni, iż reklamy pojawiają się w najmniej odpowiednim momencie, zasłaniając treść strony. Co więcej, bardzo często trudno się ich pozbyć.

Inni z ankietowanych narzekali na strony, które mają zbyt długie wprowadzenia (tzw. intra), które nie oferowały możliwości szybkiego wyłączania.

- Firmy muszą projektować tak strony, aby swoimi projektami nie odstraszać internautów. Internet jest bardzo często pierwszym źródłem pozyskiwania informacji. Jeśli firmy w dalszym ciągu będą projektować strony w sposób irytujący surfujących, stracą nie tylko klientów, ale także reputację - uważa Erik Aeyelts Averlink, prezes SDL Tridion.

Reklama

Źródło: hacking.pl

Źródło informacji

hacking.pl
Dowiedz się więcej na temat: reklamy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy