Coca-cola z internetu

8 kwietnia ruszył pierwszy polski serwis internetowy koncernu Coca-Cola. Witryna wspiera komunikację promocji konsumenckiej "Polska Gola!" realizowanej przez Coca-Colę z okazji zbliżających się Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Dostępne są więc zasad oraz kompletne regulaminy udziału, a także szczegółowe prezentacje każdej z cennych nagród (m.in. wycieczki do Korei i Japonii na mecze Polska-Portugalia i finał MŚ).

Podstawowym działem serwisu są jednak online'owe konkursy - pierwszy został już uruchomiony, drugi rusza wkrótce. Codziennie do wygrania atrakcyjne nagrody - sofy Coca-Coli oraz zestawy kolekcjonerskich szklanek z piłkarzami. Przewidziano również prawdziwą gratkę dla kibiców-telewidzów - nagrody w postaci zestawów TV. Doskonałą zabawę na stronach zapewniają uruchomione gry piłkarskie, a także szereg gadżetów elektronicznych. Istnieje również możliwość komunikowania się z przyjaciółmi przy wykorzystaniu animowanych kartek.

Wkrótce zostanie uruchomiony drugi konkurs online'owy i nowe działy serwisu, o których Internauci będą mogli informować się dzięki opcji powiadamiania przyjaciół oraz poprzez subskrybcję newslettera. Nie zabraknie również nowych gadżetów multimedialnych i interaktywnych, pojawią się również informacje o możliwości ściągnięcia loga lub dzwonków dla telefonów GSM.

"Nasza strona ma dostarczać polskim kibicom piłkarskich emocji i niezapomnianych wrażeń podczas tegorocznych Mistrzostw." - mówi Piotr Podstawek, pracownik działu marketingu, odpowiedzialny za markę Coca-Cola i nową stronę internetową. Strona została w całości opracowana i przygotowana przez Agencję interaktywną Engine.

Zobacz: http://www.cocacola.pl/

(źródło: Web Express: http://www.weinfo.pl/)

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas