e-długi

Badania wykonane przez angielska firmę Continental Research wykazują, że zakupy internetowe powodują zanik zahamowań przed zakupami u klientów, co znacznie częściej niż w przypadku zakupów tradycyjnych kończy się zadłużeniem. Większość wydanych w Wielkiej Brytanii kredytowych kart debetowych jest wykorzystywana "do dna" właśnie na zakupy internetowe.

Badania wykonane przez angielska firmę Continental Research wykazują, że zakupy internetowe powodują zanik zahamowań przed zakupami u klientów, co znacznie częściej niż w przypadku zakupów tradycyjnych kończy się zadłużeniem. Większość wydanych w Wielkiej Brytanii kredytowych kart debetowych jest wykorzystywana "do dna" właśnie na zakupy internetowe.

Rekordy w internetowych zakupach biją kobiety - i bardzo rzadko przychodzi na nie moment otrzeźwienia (tak jak u znanej tenisistki Williams, która niedawno całkowicie zaprzestała internetowych zakupów). Angielki wydają w internecie średnio nieco ponad 700 GBP

Ananova
Dowiedz się więcej na temat: zakupy | zakupy online
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy