Elton John przez Sieć

Wtorkowy recital Eltona Johna, który internauci mogli podziwiać pod warunkiem wniesienia stosownej opłaty, okazał się "sukcesem technicznym" - poinformowała w środę firma Microsoft, która sponsorowała to przedsięwzięcie.

Wtorkowy recital Eltona Johna, który internauci mogli podziwiać pod warunkiem wniesienia stosownej opłaty, okazał się "sukcesem technicznym" - poinformowała w środę firma Microsoft, która sponsorowała to przedsięwzięcie.

Nie ujawniono na razie, ilu ludzi z całego świata zalogowało się, żeby zobaczyć i posłuchać Eltona Johna, śpiewającego w rzymskim amfiteatrze w Efezie. Za szerokopasmową transmisję 90-minutowego recitalu trzeba było zapłacić 14,99 USD, za transmisje nieco gorszej jakości - 9,99 USD. Płatny recital będzie dostępny w Internecie jeszcze przez tydzień.

Microsoft podkreśla, że udało się zapewnić bardzo wysoką jakość obrazu i dźwięku. Elton John wykonał wiązankę swych przebojów, takich jak "Crocodile Rock" i słynna "Candle in the Wind", a także zaśpiewał kilka piosenek z przygotowywanego albumu "Songs from the West Coast".

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | Elton John | john | Eltonem Johnem
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama