Giganci filmowi rzucają wyzwanie YouTube

Potentaci filmowi Fox, Viacom, CBS oraz NBC Universal poważnie myślą o stworzeniu własnego wideoserwisu, który miałby być konkurencją dla YouTube.

Jay Leno i Steve Irvin w programie "The Tonight Show" na antenie NBC
Jay Leno i Steve Irvin w programie "The Tonight Show" na antenie NBCAFP

Powstały serwis z założenia stanowiłby pas transmisyjny do promocji produkcji tych czterech koncernów medialnych. NBC i CBS już oficjalnie promują swoje programy i seriale w YouTube.

Powołanie nowego wideoserwisu nie tylko zapewniłoby gigantom dodatkowe źródło dochodu, ale i dzięki temu wytwórnie filmowe uniezależniłyby się od YouTube, które coraz częściej kojarzone jest ze śmietnikiem do którego trafia wszystko, także i pliki naruszające prawa autorskie.

Na razie nie wiadomo, kiedy nowy wideoserwis miałby wystartować.

ŁK

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas