Google odpowie na zadawane pytania

Google zamierza wprowadzić do swojej wyszukiwarki kolejną funkcjonalność - wyszukiwanie semantyczne. Co to oznacza dla nas, użytkowników?

Google rywalizuje z konkurencją na wielu frontach
Google rywalizuje z konkurencją na wielu frontachAFP

Nowa funkcjonalność opera się na ogromnej ilości danych, które robot gromadzi od dłuższego czasu. Analizuje również działania użytkowników portalu społecznościowego Google+. Kiedy zobaczymy pierwsze efekty? Według "The Wall Street Joural" - już za kilka miesięcy.

- Wprowadzenie wyszukiwania semantycznego wpisuje się w założenie Google, by wyszukiwarka dostarczała bardzo precyzyjnych informacji, dokładnie takich jakich poszukują użytkownicy. Kierownictwo Google być może dostrzegło zagrożenie ze strony Binga, który używa już podobnego mechanizmu. Poza tym udział wyszukiwarki Microsoftu w wydatkach na reklamę systematycznie rośnie. Pozostaje jeszcze pytanie, które zawsze przy takich okazjach zadają sobie specjaliści: czy ta innowacja wpłynie jakoś na rynek marketingu w wyszukiwarkach? - powiedział Marcin Obrzut, specjalista SEM agencji Semahead.

-----

SEMAHEAD jest agencją Grupy INTERIA.PL specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach. W ofercie agencji znajdują się przede wszystkim kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania i optymalizacji, linków sponsorowanych, konsultacje eksperckie oraz oferty specjalne.

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas