ING - awaria bankowości, problemy z płaceniem. Co nie działa?
Klienci banku ING mają problemy z transakcjami online, nie działa również aplikacja - problemy rozpoczęły się w okolicach godziny 12:00. Na stronie banku umieszczono oświadczenie dotyczące usług, które nie działają.
"Obecnie występują problemy z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych Moje ING oraz oraz bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Utrudnione może być logowanie do nich, część dostępnych funkcji może być niedostępna.
Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione. Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Będziemy na bieżąco publikować informacje o postępach" - czytamy na stronie bankowości internetowej ING.
Problemy z dostępnością do bankowości online w ING zostały zgłoszone przez użytkowników serwisu Downdetector w okolicach godziny 12:00.