ING - awaria bankowości, problemy z płaceniem. Co nie działa?

Klienci banku ING mają problemy z transakcjami online, nie działa również aplikacja - problemy rozpoczęły się w okolicach godziny 12:00. Na stronie banku umieszczono oświadczenie dotyczące usług, które nie działają.

(Zdjęcie ilustracyjne)
(Zdjęcie ilustracyjne)123RF/PICSEL

"Obecnie występują problemy z działaniem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów indywidualnych Moje ING oraz oraz bankowości internetowej i aplikacji mobilnej dla klientów korporacyjnych ING Business. Utrudnione może być logowanie do nich, część dostępnych funkcji może być niedostępna.

Mamy również problem z obsługą naszych infolinii, dodzwonienie się do banku może być utrudnione.  Intensywnie pracujemy nad rozwiązaniem problemu. Będziemy na bieżąco publikować informacje o postępach" - czytamy na stronie bankowości internetowej ING.

Problemy z dostępnością do bankowości online w ING zostały zgłoszone przez użytkowników serwisu Downdetector w okolicach godziny 12:00.


INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas