INTERIA.PL z górnej półki

Począwszy od poniedziałku, 26 marca 2001, INTERIA.PL rozpoczyna akcję promocyjną "Salon muzyczny dla radionautów". Celem akcji jest prezentacja poszerzonej oferty hipermarketu internetowego Hiperia.

Począwszy od poniedziałku, 26 marca 2001, INTERIA.PL rozpoczyna akcję promocyjną "Salon muzyczny dla radionautów". Celem akcji jest prezentacja poszerzonej oferty hipermarketu internetowego Hiperia.

W wyniku współpracy z dwoma centrami dystrybucji asortyment sklepu Hiperia został poszerzony o ponad 40 tysięcy pozycji produktów fonograficznych. Dzięki temu użytkownicy Internetu mogą nabywać fonogramy wydawane na rynku polskim przez takich wytwórców jak BMG, EMI/Pomaton, Sony Music, Universal i Warner Music.

"Salon muzyczny dla radionautów" jest wspólnym przedsięwzięciem sieci radiowej RMF FM i INTERIA.PL, łączącym muzyczny charakter radia z łatwością dokonywania zakupów w sieci Internet. Promocja odbywać się będzie przez minimum 13 tygodni w wieczornym paśmie RMF.

Reklama

Codziennie, od poniedziałku do czwartku w programie "Z górnej półki", prowadzonym od 20:00 do 22:00 przez Michała Figurskiego, słuchacze RMF FM maja możliwość wygrania 50 płyt kompaktowych. Osoba, która na podstawie trzech utworów muzycznych odgadnie nazwę lub wykonawcę czwartego wygrywa - w zależności od decyzji prowadzącego - 3 lub 4 krążki CD. Wygrane płyty zwycięzcy będą mogli wybrać z oferty "Salonu muzycznego" (http://salon.interia.pl/), stworzonego z wykorzystaniem bezpiecznych mechanizmów e-commerce supermarketu Hiperia.

Akcji towarzyszyć będzie kampania reklamowa prowadzona na antenie radia RMF FM i w Internecie. Wykorzystane zostaną też standy, rozmieszczone w 40 sklepach muzycznych na terenie całego kraju, z których pobrać będzie można ulotki zawierające kupon konkursowy.

Zainteresowani mogą zajrzeć tutaj

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polka | RMF FM | RMF | salon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy