Jak badać internet?

Badania i analiza ruchu w internecie okazuje się być dochodową niszą. Właśnie ruszył nowy, polski system do badania oraz analiz internetu stworzony przez firmę Lege Artis - 7point.

Rozwiązanie to umożliwia m.in. analizę struktury i atrakcyjności serwisu, sprawdzenie zachowań użytkowników czy poznanie pozycji serwisu w Internecie.

Sami twórcy systemu 7point określają go przy pomocy siedmiu rozwiązań. Są to m.in. statystyki pojedynczych adresów url, możliwość wybierania dowolnego zakresu czasu - można oglądać dane obejmujące dowolny dzień, miesiąc lub rok czy też monitorowanie statystyk wielu domen w ramach jednego konta. W 7point istnieje także możliwość liczenia statystyk dla aliasów/mirrorów zarejestrowanej domeny, bez konieczności rejestrowania ich jako osobne. Warunkiem jest jedynie to, by witryny zamieszczone pod tymi adresami nie różniły się zawartością od tej głównej, zarejestrowanej w systemie statystyk.

Reklama

Jak twierdzi Rafał Wawak, prezes 7point, autorom systemu zależało na stworzeniu profesjonalnego i zarazem przyjaznego narzędzia do badania i kreowania zachowań konsumenckich. Czas pokaże, czy jest to zgodne z prawdą. Natomiast możemy być pewni, że w najbliższych latach na rynku pojawi się wiele systemów powstałych jako narzędzia do badań internetu.

informacje prasowe/INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Internet
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy