Jak korzystamy z poczty elektronicznej?

56 proc. internautów posługuje się trzema lub więcej adresami e-mail. Jednak z roku na rok liczba takich osób spada - wynika z opublikowanego przez firmę SARE raportu dotyczącego wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce.

Liczba otrzymywanych przez nas wiadomości utrzymuje się na stałym poziomie. Największa grupa respondentów (30 proc.) deklaruje odbieranie od czterech do dziesięciu e-maili dziennie. Nieznacznemu ograniczeniu uległo zjawisko spamu.

Bardzo chętnie otrzymujemy newslettery. Aż 90 proc. badanych zapisanych jest przynajmniej na jedną listę subskrypcyjną, a 78 proc. ma pozytywną opinię o tej formie komunikacji. Ankietowani preferują wiadomości rzeczowe i czytelne, natomiast najbardziej irytuje brak możliwości rezygnacji z subskrypcji oraz niepoprawne wyświetlanie grafik. Newslettery najchętniej chcieliby znajdować w swoich skrzynkach w poniedziałki przed ósmą rano.

Reklama

Warto zwrócić uwagę, że spośród menedżerów wykorzystujących e-mail marketing w działaniach promocyjnych aż 89 proc. twierdzi, że przynosi on firmie wymierne korzyści (głównie większą liczbę kontaktów z klientami oraz wzrost liczby odwiedzin serwisu internetowego). Stąd nie dziwi fakt, że 64 proc. z nich deklaruje zwiększenie zaangażowania w tę formę komunikacji.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: elektroniczny | e-mail
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy