Kto odwiedza kawiarenki internetowe?

W trzecim kwartale br. firma Gemius przeprowadziła badanie gemiusAdHoc, co pozwoliło stworzyć profil użytkownika kawiarenki internetowej.

article cover
AFP

Potrzeba dostępu do internetu stanowi główny powód korzystania z kawiarenek w przypadku większości, bo aż 64% ich użytkowników. Drugą co do wielkości grupę stanowią osoby traktujące wizytę w kawiarenkach jako rozrywkę. Respondenci ci mimo dostępu do komputera i internetu w domu, pracy, szkole lub u znajomych, deklarują regularne wizyty w kawiarenkach. Blisko co piąty klient kawiarenek wykorzystuje je do gier sieciowych lub czatowania. 27% respondentów odwiedza je w towarzystwie znajomych, zaś 14% deklaruje wprost, iż kawiarenki to dla nich miejsce spotkań z przyjaciółmi. Widoczna jest więc tendencja do traktowania kawiarenek jako sposobu na spędzenie wolnego czasu oraz miejsca relaksu w gronie znajomych.

PG

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas