Maleje zainteresowanie Google Chrome

Gdy nowa przeglądarka Google pojawiła się we wrześniu na rynku wzbudziła bardzo duże zainteresowanie wśród użytkowników oraz ekspertów. Po kilku tygodniach boom na Chrome jednak się kończy.

Po pierwszych tygodniach działalności przeglądarka zdobyła udział w rynku wynoszący 3,1 proc., co było znakomitym wynikiem. Mimo tego, nowość bardzo szybko straciła swą pozycję na rzecz konkurencji. Obecnie jej rynkowy udział wynosi 1,5 proc. Wszystko z powodu małej funkcjonalności oraz lukach w zabezpieczeniach.

Oczywiście Google Chrome ma potencjał, aby zagrozić Internet Explorerowi oraz przeglądarce Mozilli - Firefox. Jednak przed tym, programistów Google czeka dużo pracy.

Media2
Dowiedz się więcej na temat: przeglądarka | Google Chrome | Google | zainteresowanie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy