Najwięksi - najlepsi

Najnowszy raport Jupiter Media Metrix poświęcony jest "ruchowi" generowanemu przez serwisy internetowe w listopadzie. Nie przynosi on żadnych niespodzianek. Największą liczbę odwiedzających zanotowały bowiem największe i najbardziej znane serwisy .

Najnowszy raport Jupiter Media Metrix poświęcony jest "ruchowi" generowanemu przez serwisy internetowe w listopadzie. Nie przynosi on żadnych niespodzianek. Największą liczbę odwiedzających zanotowały bowiem największe i najbardziej znane serwisy .

I tak: witryny AOL Time Warner odwiedziło 84 miliony osób (co daje przyrost o 33% w porównaniu z rokiem ubiegłym), microsoftowy MSN - 75 milionów (przyrost o 39 procent), zaś Yahoo! 72 miliony (wzrost o 31 procent). Cały raport (po angielsku) - znajdziesz tutaj

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy