Nie ma jak promocja w sieci

Firma OneChannel.net przedstawiła raport, z którego jasno wynika, ze umiejętnie przeprowadzona promocja w sieci może w zasadniczy sposób zwiększyć sprzedaż produktu. OneChannel zajęło się tylko jednym produktem - wypuszczonym niedawno systemem operacyjnym Microsoftu - Windows Millennium Edition.

Firma OneChannel.net przedstawiła raport, z którego jasno wynika, ze umiejętnie przeprowadzona promocja w sieci może w zasadniczy sposób zwiększyć sprzedaż produktu. OneChannel zajęło się tylko jednym produktem - wypuszczonym niedawno systemem operacyjnym Microsoftu - Windows Millennium Edition.

Raport udowadnia, że podczas trwającej tydzień intensywnej kampanii reklamowej w internecie w połowie września sprzedaż WME była bardzo wysoka, po zakończeniu kampanii zaś zaczęła ostro spadać. Przykładowo w tygodniu następującym bezpośrednio po promocji - sprzedano Windows ME za ponad milion dolarów, podczas gdy w niecały miesiąc później (w tygodniu kończącym się 7 października) - zyski ze sprzedaży tego systemu wyniosły zaledwie 63,000 USD. Cały raport (po angielsku) można przeczytać One Channel.net

Reklama
NewNews
Dowiedz się więcej na temat: promocja
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy