Nowa stara e-stacja

"Wreszcie na swoim" - mówi Michał Marcinik, założyciel pierwszego polskiego radia Internetowego. 1 czerwca RadioNET zmieniło nazwę, która od 3 lat była wizytówką działalności młodych Internautów - reporterów z Polski, Stanów Zjednoczonych i Kanady. Powodem zmiany nazwy był konflikt z właścicielem domeny <a href="http://www.rmf.fm" target="_blank">radio</a>net.pl - firmą Link System. Teraz dawna ekipa RadiaNet nadaje pod nową nazwą i nową marką - E-stacja.

Nowa jest nie tylko nazwa i marka rozgłośni. Radio ma teraz nowych sponsorów, NetSatMedia i agencję Pixon. Zmiany dotkną również ramówki stacji oraz jej profil, który teraz będzie skierowany głównie do osób w wieku 18 do 30 lat, studentów i młodych pracowników związanych z branżą Internetową. Docelowo 90% programu mają stanowić transmisje na żywo i programy z udziałem publiczności i słuchaczy.

http://www.e-stacja.pl/

(źródło: Web Express: http://www.weinfo.pl/)

INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas