Nowa strona agencji ClickAd
15 stycznia agencja reklamowa ClickAd uruchomiła nową wersję swojej witryny internetowej.
Udostępniona użytkownikom strona korporacyjna firmy ClickAd całkowicie różni się od swej poprzedniczki. Ma zmieniony układ i grafikę, wprowadzono zupełnie nowy sposób nawigacji po serwisie. Zmiany mają nadać witrynie bardziej nowoczesny charakter, a także lepiej eksponować autorskie rozwiązania firmy. Jednym z tych rozwiązań jest AdImprove, przedstawione niedawno narzędzie do optymalizacji kampanii reklamowych w internecie.
W serwisie wyodrębniono nową sekcją "do pobrania", która ma zapewnić klientom łatwy dostęp do narzędzi i produktów ClickAd, a także do cenników i specyfikacji technicznych.
Nowością będzie biuletyn firmowy, którego pierwszy numer ukaże się jeszcze w styczniu. Będzie on zawierał ciekawe opracowania, artykuły i komentarze specjalistów firmy ClickAd.
Zmiana strony oraz moment jej wprowadzenia nie jest przypadkowy i ma poprzedzać wprowadzenie nowej strategii biznesowej firmy, która zostanie ogłoszona na początku lutego. ClickAd wprowadza do swojej oferty szereg nowatorskich usług. Niektóre z nich, takie jak Click2Call czy CallBack, już doczekały się pierwszych udanych realizacji.
PG