Nowa strona agencji ClickAd

15 stycznia agencja reklamowa ClickAd uruchomiła nową wersję swojej witryny internetowej.

15 stycznia agencja reklamowa ClickAd uruchomiła nową wersję swojej witryny internetowej.

Udostępniona użytkownikom strona korporacyjna firmy ClickAd całkowicie różni się od swej poprzedniczki. Ma zmieniony układ i grafikę, wprowadzono zupełnie nowy sposób nawigacji po serwisie. Zmiany mają nadać witrynie bardziej nowoczesny charakter, a także lepiej eksponować autorskie rozwiązania firmy. Jednym z tych rozwiązań jest AdImprove, przedstawione niedawno narzędzie do optymalizacji kampanii reklamowych w internecie.

W serwisie wyodrębniono nową sekcją "do pobrania", która ma zapewnić klientom łatwy dostęp do narzędzi i produktów ClickAd, a także do cenników i specyfikacji technicznych.

Reklama

Nowością będzie biuletyn firmowy, którego pierwszy numer ukaże się jeszcze w styczniu. Będzie on zawierał ciekawe opracowania, artykuły i komentarze specjalistów firmy ClickAd.

Zmiana strony oraz moment jej wprowadzenia nie jest przypadkowy i ma poprzedzać wprowadzenie nowej strategii biznesowej firmy, która zostanie ogłoszona na początku lutego. ClickAd wprowadza do swojej oferty szereg nowatorskich usług. Niektóre z nich, takie jak Click2Call czy CallBack, już doczekały się pierwszych udanych realizacji.

PG

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: firmy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy