Optymizm w e-turystyce

Przemysł turystyczny, oferujący usługi online odbija się od dna. Refleksja ta towarzyszyła konferencji roboczej PhoCusWright, poświęconej problemom turystyki po zamachu terrorystycznym z 11 września.

Przemysł turystyczny, oferujący usługi online odbija się od dna. Refleksja ta towarzyszyła konferencji roboczej PhoCusWright, poświęconej problemom turystyki po zamachu terrorystycznym z 11 września.

W wypowiedziach uczestników znalazło się nieoczekiwanie wiele optymizmu: zwłaszcza dokonywanie rezerwacji online jest wyjątkowo popularne - na przykład Marriott odnotował we wtorek rekordową liczbę rezerwacji na swojej stronie (12 900 zgłoszeń). Choć zatem obroty nie wydają się rekordowe, głównie za sprawą licznych promocji i obniżek, mających ponownie przyciągnąć klientów, ruch w branży jest duży. Z badań rynku wynika też, że 25% rezerwacji w USA w skali ostatniego roku zostało dokonanych drogą elektroniczną i jest to tendencja wzrostowa.

Reklama

Źródło informacji: ENTER Infoserwis

Dowiedz się więcej na temat: optymizm
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama