Panie wolą panów?

Badania wykonane przez serwis internetowy "Business2.com" wykazują, ze panie - internautki wcale nie przepadają za specjalizowanymi stronami przeznaczonymi tylko dla nich. Świadczą o tym, zdaniem autora raportu Jeffa Ozersky`ego spektakularne upadki dwóch znanych portali "kobiecych" i fatalna oglądalność tych, które jeszcze utrzymały się "przy życiu"

Badania wykonane przez serwis internetowy "Business2.com" wykazują, ze panie - internautki wcale nie przepadają za specjalizowanymi stronami przeznaczonymi tylko dla nich. Świadczą o tym, zdaniem autora raportu Jeffa Ozersky`ego spektakularne upadki dwóch znanych portali "kobiecych" i fatalna oglądalność tych, które jeszcze utrzymały się "przy życiu"

Raport podaje także prawdopodobne przyczyny takiej sytuacji, nie są one jednak (przynajmniej dla mnie) zbyt wiarygodne, bowiem przedstawione są z męskiego punktu widzenia. Zdaniem Ozerskyego, strony te są "przekobiecone", a panie (podobnie jak w życiu) od feminizmu w najczystszej postaci w większości odrzuca. Jednakże znacznie ciekawsze (i bardziej wiarygodne) wyniki dalby, moim zdaniem, raport na ten temat przygotowany przez kobietę, i to normalną, a nie wojującą feministkę, bo wówczas nastąpiło by przegięcie w druga stronę. Niemniej faktem jest to, ze czysto "kobiecym" stronom WWW nie wiedzie się zbyt dobrze, natomiast te, które działają jako tako (Women.com, Oxygen.com i iVillage.com) zawdzięczają to... męskiej klienteli, która stanowi do 40 procent odwiedzających te serwisy. A z tych, które poleca raport mnie osobiście najbardziej podoba się Women.com.

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy