Piwna wyprawa

Grupa Żywiec, największy producent piwa w Polsce proponuje nietypowe przedsięwzięcie marketingowe. Skierowane jest ono do grupy internautów i ma na celu promowanie w niekonwencjonalny sposób marki Warka. Pierwsza tego typu polska gra internetowa w sieci - pod nazwą "Piwna Wyprawa" - została umieszczona w serwisie internetowym www.warka.com.pl

Grupa Żywiec, największy producent piwa w Polsce proponuje nietypowe przedsięwzięcie marketingowe. Skierowane jest ono do grupy internautów i ma na celu promowanie w niekonwencjonalny sposób marki Warka. Pierwsza tego typu polska gra internetowa w sieci - pod nazwą "Piwna Wyprawa" - została umieszczona w serwisie internetowym  www.warka.com.pl

"Piwna Wyprawa" to przygodowo-zręcznościowa gra on-line wzbogacona - o elementy negocjacji, niespotykane wśród innych gier publikowanych w sieci. Każdy gracz może przyłączyć się do gry w dowolnej chwili i zawsze ma szansę na główną nagrodę.

Gracz wciela się w rolę dostawcy piwa, który musi korzystnie sprzedać piwo (w zamian dostając "dukaty"), mocno się przy tym targując zarówno o liczbę beczek z piwem, jak i o najkorzystniejszą ich cenę.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wyprawa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy