PKO BP: Nowy, internetowy wizerunek

Bank PKO BP S.A. uruchomił nową, interaktywną wersję swojego serwisu internetowego. Witryna oferuje zaawansowane możliwości dostosowania zawartości do indywidualnych potrzeb użytkowników. Bank powierzył projekt, wykonanie i opiekę nad serwisem agencji publikacji elektronicznych HYPERmedia.

Bank PKO BP S.A. uruchomił nową, interaktywną wersję swojego serwisu internetowego. Witryna oferuje zaawansowane możliwości dostosowania zawartości do indywidualnych potrzeb użytkowników. Bank powierzył projekt, wykonanie i opiekę nad serwisem agencji publikacji elektronicznych HYPERmedia.

Nowa wersja serwisu, oprócz przejrzystości, łatwości nawigacji i bogatej zawartości merytorycznej, oferuje szereg nowych możliwości pomagających internautom w optymalnym korzystaniu z możliwości serwisu. Internauta może samodzielnie ustawić indywidualny profil menu.

Każdy z użytkowników może określić indywidualne menu szybkiego dostępu ze strony startowej (5 opcji), rodzaj informacji jakie mają być wyświetlane przez przeglądarkę po jego wejściu na stronę główną oraz tych, które będzie otrzymywał przez PKOchannel w ramach subskrypcji.

Reklama

Ponadto, za pośrednictwem serwisu, użytkownicy mogą kontaktować się z bankiem poprzez chat oraz FBBS.

Dla młodych internautów zostały zaprojektowane specjalne strony z informacjami bezpośrednio ich dotyczącymi.

Ciekawostką jest możliwość wyboru elektronicznego przewodnika, którym może być kobieta lub mężczyzna, w zależności od własnych preferencji użytkownika.

Inną, całkowitą nowością, jest PKOchannel, narzędzie stworzone przez HYPERmedia. Jest to system, który zapewnia stały kontakt z użytkownikiem bez konieczności każdorazowego łączenia się ze stroną WWW. Po dokonaniu subskrypcji w systemie operacyjnym użytkownika umieszczana jest aplikacja, która powiadamia go o nowych informacjach poprzez miganie ikony w pasku narzędzi oraz wyświetlenie na ekranie multimedialnego okna. Rodzaj informacji jakie mają być dostarczane poprzez PKOchannel użytkownik określa sam w zależności od zainteresowań i indywidualnych preferencji. Jest to pierwszy tego typu serwis, który daje gwarancję, iż do odpowiednich osób trafiają tylko potrzebne informacje. W serwisie PKOchannel znajdują się m.in:

* informacje dotyczące banku PKO BP S.A.

* informacje biznesowe

* informacje sportowe

* rozrywka (wygaszacze ekranu, tapety, filmiki animowane)

Stałą część serwisu tworzą informacje o kursach walut, archiwum kursów PKO BP oraz NBP, informacje o bieżących promocjach, oprocentowaniu różnego rodzaju rachunków i kredytów związanych z bankowością detaliczną i korporacyjną a także o opłatach i prowizjach.

Więcej informacji: www.pkobp.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: bank | wizerunek | PKO BP SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy