Rasowa kompozycja w sieci

Najnowsze badania dowodzą, że przynależność etniczna obywateli USA wpływa na sposób korzystania przez nich z Internetu. Studia przeprowadzone przez firmę marketingową Acces Worldwide wykazały na przykład, że Afroamerykanie oraz Hispanoamerykanie znacznie rzadziej dokonują zakupów za pośrednictwem Sieci, niż czyni to przeciętny jej użytkownik.

Najnowsze badania dowodzą, że przynależność etniczna obywateli USA wpływa na sposób korzystania przez nich z Internetu. Studia przeprowadzone przez firmę marketingową Acces Worldwide wykazały na przykład, że Afroamerykanie oraz Hispanoamerykanie znacznie rzadziej dokonują zakupów za pośrednictwem Sieci, niż czyni to przeciętny jej użytkownik.

Czarnoskórzy internauci w USA to w 75% kobiety, spośród których 83% odebrało wykształcenie na poziomie college?u, a ich zarobki są niemal dwukrotnie wyższe niż przeciętne wynagrodzenie Afroamerykanina. Z kolei hiszpańskojęzyczni internauci w USA to głównie całe rodziny z dziećmi, a ich dochody także są wyraźnie wyższe od przeciętnej w tej grupie ludności. Oni też, w porównaniu z Afroamerykanami wykazują bardziej optymistyczny stosunek do możliwości, jakie daje Sieć.

Dowiedz się więcej na temat: USA | internauci
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy