Rzuć palenie razem z siecią

Zakończyła się internetowa kampania reklamowa produktów Nicorette - plastrów i gum ułatwiających rzucanie palenia. Wykorzystano w niej nagłośnienie problematyki palenia oraz walki z nałogiem w mediach podczas Światowego Dnia bez Papierosa (1 grudnia).

Zakończyła się internetowa kampania reklamowa produktów Nicorette - plastrów i gum ułatwiających rzucanie palenia. Wykorzystano w niej nagłośnienie problematyki palenia oraz walki z nałogiem w mediach podczas Światowego Dnia bez Papierosa (1 grudnia).

Przy planowaniu akcji położono nacisk na aspekt zasięgowy kampanii przy wykorzystaniu form reklamowych charakteryzujących się dużą "zauważalnością". Kampania prowadzona była na wszystkich liczących się krajowych portalach horyzontalnych (Onet.pl, WP.pl, INTERIA.PL, Gazeta.pl) oraz wspomagana obecnością na serwisach tematycznych (np. Bankier.pl, Expander.pl, Zdrowie.com.pl) i ogólnych, takich jak Newsweek.pl i Wprost.pl. Po raz pierwszy wykorzystano tapetę na stronie głównej portalu Gazeta.pl.

Dobór witryn oparty był częściowo na analizie wyników wiosennej kampanii Nicorette oraz brał pod uwagę cele zasięgowe kampanii i możliwości reklamowe poszczególnych wydawców.

Reklama

(źródło: Web Reporter: web.reporter.pl)

Reporter Web News
Dowiedz się więcej na temat: palmy | rzucanie palenia | kampania reklamowa | kampania | palenie tytoniu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama