Sieciowe rekordy
Amerykanie odreagowali kryzys wywołany atakami terrorystycznym więcej niż zazwyczaj przebywając w sieci. Jak wykazały badania firmy Nielsen/NetRatings w październiku w poszukiwaniu informacji, a także innych materiałów związanych z atakami (np. Humorystycznych, jak choćby <a href="http://komputery.interia.pl/id/int/int_akt/www/wys&inf_id=196750">Bin Laden Bomb Song</a>) buszowała po sieci rekordowa liczba 115 milionów Amerykanów.
Jest to o 15 procent więcej niż w październiku roku ubiegłego. Równoległe badania Jupiter Media Matrix pokazują, że największy sukces odniosła strona ze wspomnianą "bombową piosenką", której oglądalność wzrosła o 4,072 procent (czterdziestokrotnie) w porównaniu z wrześniem. Dużą popularnością cieszyła się także parodystyczna strona Bin Laden Liquors, którą odwiedziło ponad 5,4 miliona osób, czy nowo powstała strona sprzedająca gadżety patriotyczne Usaflagdirect.com (3,5 miliona klientów) oraz strona z modlitwami presidentialprayerteam.org