Sieciowe rekordy

Amerykanie odreagowali kryzys wywołany atakami terrorystycznym więcej niż zazwyczaj przebywając w sieci. Jak wykazały badania firmy Nielsen/NetRatings w październiku w poszukiwaniu informacji, a także innych materiałów związanych z atakami (np. Humorystycznych, jak choćby Bin Laden Bomb Song) buszowała po sieci rekordowa liczba 115 milionów Amerykanów.

Amerykanie odreagowali kryzys wywołany atakami terrorystycznym więcej niż zazwyczaj przebywając w sieci. Jak wykazały badania firmy Nielsen/NetRatings w październiku w poszukiwaniu informacji, a także innych materiałów związanych z atakami (np. Humorystycznych, jak choćby Bin Laden Bomb Song) buszowała po sieci rekordowa liczba 115 milionów Amerykanów.

Jest to o 15 procent więcej niż w październiku roku ubiegłego. Równoległe badania Jupiter Media Matrix pokazują, że największy sukces odniosła strona ze wspomnianą "bombową piosenką", której oglądalność wzrosła o 4,072 procent (czterdziestokrotnie) w porównaniu z wrześniem. Dużą popularnością cieszyła się także parodystyczna strona Bin Laden Liquors, którą odwiedziło ponad 5,4 miliona osób, czy nowo powstała strona sprzedająca gadżety patriotyczne Usaflagdirect.com (3,5 miliona klientów) oraz strona z modlitwami presidentialprayerteam.org

Reklama
Dowiedz się więcej na temat: Osama bin Laden | procent | rekordy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama