Skuteczny mailing

Badania TNS OBOP wykazały, że e-mailing jest uznawany za bardzo popularne i skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. Przedstawiciele firm za najbardziej efektywne instrumenty w tej mierze uznali przesyłki bezpośrednie (75%), e-mailing (66%) i dystrybucję przez stronę internetową (59%).

Badania TNS OBOP wykazały, że e-mailing jest uznawany za bardzo popularne i skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego. Przedstawiciele firm za najbardziej efektywne instrumenty w tej mierze uznali przesyłki bezpośrednie (75%), e-mailing (66%) i dystrybucję przez stronę internetową (59%).

Z kolei najczęściej stosowano w 2002 roku przesyłki bezpośrednie (37%), telemarketing i e-mailing (po 10%) i ogłoszenia zwrotne w prasie (10%). W ubiegłym roku marketing bezpośredni stosowało 77% firm, podczas gdy w tym roku zamierza to uczynić 82%. Wykorzystywano go przede wszystkim w przemyśle (17%), branży spożywczej (15%), turystyce (14%), motoryzacji (10%), telekomunikacji (9%) i finansach (6%).

(Enter)

Dowiedz się więcej na temat: TNS OBOP | przesyłki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy