Sposób na konkurencję?

Rosnąca liczba firm sieciowych powoduje szukanie coraz dziwniejszych sposobów reklamowania swojej działalności. A jeśli jeszcze przy okazji uda się pognębić przy tym konkurencję - to już jest prawie idealnie. Najnowszym takim pomysłem jest program o nazwie "Gator". Działa on w następujący sposób:

Rosnąca liczba firm sieciowych powoduje szukanie coraz dziwniejszych sposobów reklamowania swojej działalności. A jeśli jeszcze przy okazji uda się pognębić przy tym konkurencję - to już jest prawie idealnie. Najnowszym takim pomysłem jest program o nazwie "Gator". Działa on w następujący sposób:

W momencie gdy wejdziesz na "naszą" stronę WWW - program jest przesłany na twój komputer w postaci ciasteczka, które uaktywnia się, ale w sposób na razie niewidoczny dla użytkownika. Jeśli teraz przejdzie on na stronę "konkurencji" (której URL jest zapamiętany w bazie "Gatora") na ekranie oprócz "konkurencyjnej" witryny pojawi się duża reklama "naszej" firmy. Jedna z tak "zaatakowanych" firm Flowers.com, na której w ten sposób pojawia się reklama konkurencyjnego punktu sieciowej sprzedaży kwiatków FTD.com. Podobnie została potraktowana strona AmericanAirlines (tym razem przez konkurencyjną Delta Airlines). Więcej o programie przeczytasz na stronie WWW: Gator . Ze strony tej możesz także ściągnąć ten kontrowersyjny program. Nie wiadomo jednak, czy nie należy się z tym pospieszyć, bowiem poszkodowani zamierzają wystąpić do sądu o stosowanie praktyk "nieuczciwej konkurencji"

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy